Democratic Republic of Iran جمهوری دموکراتیک ایران

The Only Way Forward

استقبال از صفار هرندی با شعار مرگ بر دیکتاتور- دانشگاه سهند تبریز 24 بهمن / Iran – 13 Feb 2011 – Sahand University of Tabriz “Death to dictator”

صفار هرندی در دانشگاه سهند تبریز -مرگ بر دیکتاتور ۲۴ بهمن
صفار هرندی با شعار “مرگ بر دیکتاتور” دانشجویان سهند تبریز استقبال شد
صحن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی سهند تبریز امروز ۲۴ بهمن ماه بار دیگر شاهد فریاد اعتراضی دانشجویان به حضور حامیان دیکتاتوری ایران در دانشگاه بود.
به گزارش دانشجونیوز صفار هرندی وزیر سابق ارشاد و از اعضای سابق سپاه پاسداران به دعوت نهاد رهبری دانشگاه به مناسبت سالگرد ۲۲ بهمن در دانشگاه سهند تبریز حضور یافته بود که با اعتراض گسترده و پرشکوه دانشجویان این دانشگاه مواجه شد.

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام خدیوی، رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه آغاز شد. وی در ابتدا پیرو اتفاقات قبلی روی داده در دانشگاه، و با توجه به جو اعتراضی دانشجویان سعی در آرام کردن آنها و تشویق دانشجویان به سکوت و عدم اعتراض به حضور صفار هرندی داشت.

صفار هرندی با بحث پیرامون صادر کردن انقلاب به سایر کشورها و کشیدن بحث به موضوعات کلی سعی در تحریف ماهیت انقلاب های مردمی سایر کشورها به ویژه انقلاب های مردمی مصر و تونس داشت. دانشجویان در اعتراض به این روند و نیز دیکتاتوری حاکم بر ایران و حضور عناصر کودتا در دانشگاه با خواندن سرود یار دبستانی و سردادن شعارهایی همچون “مرگ بر دیکتاتور” آمفی تئاتر دانشگاه را ترک کردند.

در پی این حرکت اعتراضی دانشجویان، صفار هرندی دانشجویان معترض را اغتشاشگر و عامل آمریکا خواند و اذعان کرد حضور او در دانشگاه های کشور همواره با اعتراض همراه بوده است.

لازم به ذکر است که در طی این مراسم بیانیه ی فعالین سیاسی دانشگاه تبریز و روزنامه کلمه و پیام میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بین دانشجویان به صورت گسترده ای پخش شد. این اتفاقات در حالی رخ داد که حضور لباس شخصی ها و حراست در دانشگاه محسوس بود.

حضور صفارهرندی پیش از این در دیگر دانشگاه های کشور نیز با اعتراض گسترده مواجه شده بود. در یکی از این موارد دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر، با تجمعی گسترده صفار هرندی را پرتاب کفش بدرقه کردند.

به نظر می رسد صفار هرندی یکز از نفراتی است که هر از گاهی از سوی مسئولین امنیتی کشور برای بررسی شرایط و جو اعتراضی دانشگاه های کشور، برای سخنرانی به یکی از دانشگاه های فرستاده می شود.

Filed under: iran, iran election, Iran News, Iranian protests, Iranian University Protests, revolution, ,

Leave a comment

Qods Day Protest

13 Aban Protest

16 Azar Protest

Ashura Protest

22 Bahman Protest

Chaharshanbe Suri Protest

22 Khordaad 89 Protest

Our perserverance is our sword, Our unity is our shield, AZADI… is our destiny!

Brave Women Of Iran

A special note we would like to share with the brave and beautiful women of Iran; You have shown extraordinary courage, passion, pride, humility and humanity in the face of great injustice. The world has taken notice and we are all humbled by your strength and determination. If you are the future, then we all are comforted by how bright it will shine.

The One Who Wishes To Move A Mountain, Must Start By Removing Stones

share this blog

Share |

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 16 other subscribers